البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

ایستگاه تقلیل فشار شهر جدید مهستان با اعتبار ۴ میلیارد تومان ۵ آذر به بهره برداری می رسد

ایستگاه تقلیل فشار شهر جدید مهستان با اعتبار ۴ میلیارد تومان ۵ آذر به بهره برداری می رسد
شناسه خبـر : ۱۱۱۹۴۰ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

هفتمین جلسه کارگروه تامین نیازهای شهر جدید هشتگرد با حضور البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، عظیم زاده معاون فرماندار، مهدی نژاد مشاور فرماندار،قنبری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید، ریس شورای اسلامی شهر و دیگر مسوولان شهر در سالن جلسات شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

به گزارش شهروندالبرز؛ در این جلسه مصوبات جلسات‌ گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ضمن بیان این که در زمینه روشنایی معابر نقاط تاریک شهر جدید شناسایی و احصا شده و به اداره برق تحویل شود گفت: بحث روشنایی میادین، معابر بلوارها و .... با تلاش فراوان دنبال و به سرانجام برسد.

البرزی با اشاره به فعالیت های بر زمین مانده در سطح شهرستان اظهار کرد: در خلوت خودم گاهی برای مظلومیت مردم‌گریه میکنم و ما مسوولان باید پای کار مردم‌باشیم و با جدیت بیشتری،امور مردم‌را دنبال کنیم و مسوولان و ادارات با جدیت امور شهری و مردم را دنبال و پیگیری کنند.

وی با بیان این مهم که در هر جلسه ای،باید گزارشی از روسای کمیته‌ها و فعالیت هایشان داشته باشیم بیان کرد: پروژه ها و خانه های نیمه کاره در شهر جدید هر چه زودتر پیگیری شده و راهکاری برای پیگیری مشکلات خانه های نیمه کاره ایجاد شده و با فرهنگ‌مدیریت دینی و اسلامی بن‌بست ها را تبدیل به راه نماییم.

این‌مسوول تصریح کرد:واحدهای مسکونی ۸۰ درصد رشد فیزیکی هر چه زودتر تکمیل و به صاحبانشان تحویل شود و ادارات اب، برق گاز و ... به صورت متناوب تا تحویل منازل پای کار باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد داد: در این نشست مقرر شد تا دوهفته آینده واحد ساختمانی جهت راه اندازی کمیته امداد در اختیار این‌نهاد قرار گرفته و در روز ۵ آذر روز بسیج کمیته امداد شهر جدید مهستان با همکاری شرکت عمران و کمیته امداد راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به سرقت منهولها و مشکلات ناشی از آن ادامه داد: منهول های شهر جدید هر چه زودتر ساماندهی شده و سطوح غیر همسان تا یک ماه آینده در سطح شهر رفع گردد.

دکتر البرزی تصریح کرد:بودجه و هزینه همسان سازی به عهده شهرداری و شرکت عمران انجام و با همراهی آبفا مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: شهرداران در زمینه سرعت گیرها و منهول ها و چاله چوله های سطح شهر با جدیت ورود کنند و منهول های سطح شهر جدید طرف مدت دو ماه مورد رفع قرار گیرد.

این مسوول گفت: با تلاش نیروهای شرکت گاز شهرستان‌ایستگاه تقلیل فشار در روز ۵ آذر ماه به ظرفیت ۱۰ هزار متر مكعب در ساعت با اعتبار ۴ میلیارد در شهر جدید مهستان با همکاری اداره گاز شهرستان و شرکت عمران افتتاح خواهد شد که با افتتاح این‌ایستگاه بیش از ۵ هزار واحد مسکونی گاز شان تامین شده و واحدهای گازدار نیز دیگر دچار اُفت فشار نخواهند شد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: چاله های مربوط به فاضلاب در برخی نقاط از جمله در شهر آرا مورد انجام قرار گیرد.

وی در بخشی،دیگر از این جلسه‌ اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان‌گوش و چشم‌ ما و مردم هستند و ما آنها را با خود همراه ساخته ایم تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم‌و رصد مشکلات در کنار ما باشند.

ارمندپور رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه‌ تاکید کرد: در اجرای آسفالت ریزی در سطح شهر هماهنگی های لازم بین شرکت عمران، آبفا و شهرداری و ... بوجود آمده تا مشکلات موجود در این زمینه مورد رفع قرار گیرد و کنده‌کاری های لازم با هماهنگی مدیریت شهری مورد انجام قرار گیرد.




نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz